עמוד ראשי  |  התחבר או אם אינך עדיין רשום, הרשם בחינם.
  בלוגר  

אודות
היי,
הבלוג שלי מנסה להעביר לקוראים תוכן עכשווי ואינפורמטיבי על מספר רב נושאים פופולריים.
אשמח לענות לקוראים על כל שאלה, רעיון או הערה בונה.
קבלת עדכונים
רוצים לקבל הודעה במייל בכל פעם שהבלוג שלי מתעדכן ?

עדכוני RSS
חיפוש
נושאים
ארכיון
קישורים לאתרים מומלצים

מדוע חשוב כל כך לצרכנים לקבל שירות טוב?

13/09/2017 16:16
webz
ניהול תיק השקעות


נאמר לא אחת על הלקוח הישראלי שהוא מחפש בראש ובראשונה להיות צרכן שקונה בזול. למעשה, עוד הרבה לפני שהלקוח הישראלי רוצה להרוויח מהרכישה שלו, הוא רוצה לקבל שירות טוב. בכל יום מקבלים שירות מאינספור אנשי שירות: מהמלצר במסעדה, מנציג השירות של חברת הסלולאר וגם ניתן שירות על ידי מנהל תיק השקעות העובד דרך בית השקעות. מדוע השירות חשוב כל כך לצרכנים?


שירות טוב כמעניק שקט נפשי

ברגע שהצרכן מקבל שירות טוב, הוא זוכה בשקט נפשי ובראש שקט. איך זה עובד? דמיינו לעצמכם שאתם מנהלים את הכסף שלכם באמצעות חברה לניהול תיקי השקעות. אחד הקריטריונים החשובים בבחירת חברה לניהול השקעות הוא שירות אישי ומקצועי שיוענק לכם על ידי מנהלי תיקי השקעות, זהו אחד הפרמטרים החשובים שיהווה שיגרום לכם להבין כי בחרתם בחברה הטובה ביותר לניהול כספכם האישי י


שירות טוב מתקשר עם אמינות

בנוסף, שירות טוב שאתם מקבלים מהמוסכניק במוסך, ממנהל התיק שלכם של ניהול תיק השקעות או מהמוכר בחנות הבגדים, מתקשר לכם עם אמינותו וטוב לבו של האדם העומד מולכם. זאת בניגוד לאנשי שירות אחרים הפוגמים בתדמיתם עם שירות שאינו אדיב ולבבי. כשהשירות טוב, הכל טוב. כשהשירות לא טוב? לא כדאי לכם להשקיע את כספכם וזמנכם...


כתיבת תגובה:
שמכם:

אימייל:

קישור:

תגובה:


הקלד את המספר המופיע בתמונה: